Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1996767
Sist endret:
17. november 2022, 16:10
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2022
Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review
Katrine Nesje
og
Eli Lejonberg
Tidsskrift
Tidsskrift
Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2022
Volum: 111
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.tate.2021.103609
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/99278
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85121718147
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review
Bidragsytere
Bidragsytere
Katrine Nesje
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Eli Lejonberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2