Cristin-resultat-ID: 1996767
Sist endret: 17. november 2022, 16:10
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2022

Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review

Bidragsytere:
  • Katrine Nesje og
  • Eli Lejonberg

Tidsskrift

Teaching and Teacher Education : An International Journal of Research and Studies
ISSN 0742-051X
e-ISSN 1879-2480
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2022
Volum: 111
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85121718147

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Tools for the school-based mentoring of pre-service teachers: A scoping review

Bidragsytere

Katrine Nesje

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Eli Lejonberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2