Cristin-resultat-ID: 1997755
Sist endret: 28. april 2022, 15:48
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges

Bidragsytere:
  • Astrid Johansen
  • Erik Mogstad
  • Bojana Gajic og
  • Berit Bungum

Tidsskrift

Nordic Studies in Science Education
ISSN 1504-4556
e-ISSN 1894-1257
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Trykket: 2022
Volum: 18
Hefte: 1
Sider: 98 - 111
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85124588205

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges

Bidragsytere

Astrid Johansen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Erik Mogstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Bojana Gajic

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Berit Bungum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4