Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1997755
Sist endret:
28. april 2022, 15:48
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges
Astrid Johansen
Erik Mogstad
Bojana Gajic
og
Berit Bungum
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordic Studies in Science Education
ISSN 1504-4556
e-ISSN 1894-1257
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Trykket: 2022
Volum: 18
Hefte: 1
Sider: 98 - 111
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.5617/nordina.8620
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3044016
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85124588205
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Incorporating creativity in science and mathematics teaching: Teachers’ views on opportunities and challenges
Bidragsytere
Bidragsytere
Astrid Johansen
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Erik Mogstad
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Bojana Gajic
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Berit Bungum
Forfatter
ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
4
av
4