Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
1998172
Sist endret:
9. februar 2022, 13:10
NVI-rapporteringsår:
2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
Making Schools into Learning Organizations – Building Capacity for Organizational Learning Through National Competence Programs
Thomas Dahl
og
Eirik J. Irgens
Bok
Bok
Current Practices in Workplace and Organizational Learning: Revisiting the Classics and Advancing Knowledge
ISBN:
978-3-030-85059-3
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 185 - 201
ISBN:
978-3-030-85059-3
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/978-3-030-85060-9_12
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-85059-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Making Schools into Learning Organizations – Building Capacity for Organizational Learning Through National Competence Programs
Bidragsytere
Bidragsytere
Thomas Dahl
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Eirik J. Irgens
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Current Practices in Workplace and Organizational Learning: Revisiting the Classics and Advancing Knowledge.
Elkjær, Bente; Lotz, Maja Marie; Nickelsen, Niels Christian Mossfeldt. 2021, Springer.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1