Cristin-resultat-ID: 1998172
Sist endret: 9. februar 2022, 13:10
NVI-rapporteringsår: 2021
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021

Making Schools into Learning Organizations – Building Capacity for Organizational Learning Through National Competence Programs

Bidragsytere:
  • Thomas Dahl og
  • Eirik J. Irgens

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2021
Sider: 185 - 201
ISBN:
  • 978-3-030-85059-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig samfunnsforskning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Making Schools into Learning Organizations – Building Capacity for Organizational Learning Through National Competence Programs

Bidragsytere

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Eirik J. Irgens

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Current Practices in Workplace and Organizational Learning: Revisiting the Classics and Advancing Knowledge.

Elkjær, Bente; Lotz, Maja Marie; Nickelsen, Niels Christian Mossfeldt. 2021, Springer. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1