Cristin-resultat-ID: 2005410
Sist endret: 8. juni 2022, 10:37
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Screening for Potential, Assessing for Achievement: A Study of Instrument Validity for Early Identification of High Academic Potential in Norway

Bidragsytere:
  • Janine Anne Campbell
  • Ella Maria Cosmovici Idsøe og
  • Ingunn Størksen

Tidsskrift

Scandinavian Journal of Educational Research
ISSN 0031-3831
e-ISSN 1470-1170
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85125421245

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Screening for Potential, Assessing for Achievement: A Study of Instrument Validity for Early Identification of High Academic Potential in Norway

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Janine Anne Campbell

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Ella Maria Cosmovici Idsøe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Naturfagsenteret ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3