Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2015604
Sist endret:
5. januar 2024, 09:49
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Teachers’ enactment of policy in classrooms: making students accountable through inscriptions from the curriculum in classroom interactions
Kenneth Silseth
Magnus Hontvedt
og
Åsa Mäkitalo
Tidsskrift
Tidsskrift
European Journal of Psychology of Education
ISSN 0256-2928
e-ISSN 1878-5174
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2023
Volum: 38
Hefte: 2
Sider: 881 - 902
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1007/s10212-022-00610-3
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85127589278
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teachers’ enactment of policy in classrooms: making students accountable through inscriptions from the curriculum in classroom interactions
Bidragsytere
Bidragsytere
Kenneth Silseth
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Magnus Hontvedt
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge
Åsa Mäkitalo
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
Nettverk for interaksjonsanalyse
Karianne Skovholt + 17 deltakere
Universitetet i Sørøst-Norge
42 resultater
Aktivt prosjekt
1
-
1
av
1