Cristin-resultat-ID: 2015604
Sist endret: 5. januar 2024, 09:49
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Teachers’ enactment of policy in classrooms: making students accountable through inscriptions from the curriculum in classroom interactions

Bidragsytere:
  • Kenneth Silseth
  • Magnus Hontvedt og
  • Åsa Mäkitalo

Tidsskrift

European Journal of Psychology of Education
ISSN 0256-2928
e-ISSN 1878-5174
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2023
Volum: 38
Hefte: 2
Sider: 881 - 902

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85127589278

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers’ enactment of policy in classrooms: making students accountable through inscriptions from the curriculum in classroom interactions

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kenneth Silseth

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Magnus Hontvedt

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Sørøst-Norge

Åsa Mäkitalo

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3