Cristin-resultat-ID: 2017921
Sist endret: 20. april 2022, 14:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019

Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church

Bidragsytere:
  • Jes Heise Rasmussen

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 254 - 272
ISBN:
  • 978-87-408-3232-7

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Teologi og religionsvitenskap
- Fagområde: Humaniora

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church

Bidragsytere

Jes Heise Rasmussen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church.

Raun Iversen, Hans; Christoffersen, Lisbet; Warburg, Margit; Kærgård, Niels. 2019, Syddansk Universitetsforlag. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1