Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2017921
Sist endret:
20. april 2022, 14:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2019
Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church
Jes Heise Rasmussen
Bok
Bok
Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church
ISBN:
978-87-408-3232-7
Utgiver
Syddansk Universitetsforlag
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2019
Sider: 254 - 272
ISBN:
978-87-408-3232-7
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-87-408-3232-7
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Teologi og religionsvitenskap
- Fagområde: Humaniora
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church
Bidragsytere
Bidragsytere
Jes Heise Rasmussen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Individualisation, marketisation and social capital in a cultural institution: the case of the Danish Folk Church.
Raun Iversen, Hans; Christoffersen, Lisbet; Warburg, Margit; Kærgård, Niels. 2019, Syddansk Universitetsforlag.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1