Cristin-resultat-ID: 2021246
Sist endret: 4. mai 2022, 09:08
Resultat
Lærebok
2022

Grunnbok i pedagogisk psykologi

Bidragsytere:
  • Ragnheidur Karlsdottir
  • Øyvind Kvello og
  • Ingunn Dahler Hybertsen

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Lærebok
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 556
ISBN: 978-82-450-3363-2

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Grunnbok i pedagogisk psykologi

Bidragsytere

Ragnheidur Karlsdottir

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Øyvind Kvello

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingunn Dahler Hybertsen

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Fakultet for samfunns- og utdanningsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Sosiokulturell teori — Vygotsky i teori og praksis.

Moen, Torill. 2022, Fagbokforlaget. NTNUFaglig kapittel

Vennskap.

Kvello, Øyvind; Haugan, Jan Arvid. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kulturhistorisk aktivitetsteori.

Haugan, Jan Arvid. 2022, Fagbokforlaget. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Vurdering for læring.

Korseberg, Karl-Arne Næss; Korseberg, Lene Kirstine. 2022, Fagbokforlaget. HIØVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Situert læring i sosiale fellesskap.

Hybertsen, Ingunn Dahler; Emstad, Anne Berit. 2022, Fagbokforlaget. NTNUFaglig kapittel
1 - 5 av 28 | Neste | Siste »