Cristin-resultat-ID: 2028911
Sist endret: 9. september 2022, 09:36
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention: Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation

Bidragsytere:
  • Sigrun K. Ertesvåg
  • Grete Sørensen Vaaland og
  • Marja-Kristiina Lerkkanen

Tidsskrift

International Journal of Educational Research
ISSN 0883-0355
e-ISSN 1873-538X
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 114
Artikkelnummer: 102013
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85131415243

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention: Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation

Bidragsytere

Sigrun Karin Ertesvåg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Grete Sørensen Vaaland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Marja-Kristiina Lerkkanen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Jyväskylän yliopisto
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 3 av 3