Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2028911
Sist endret:
9. september 2022, 09:36
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention: Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation
Sigrun K. Ertesvåg
Grete Sørensen Vaaland
og
Marja-Kristiina Lerkkanen
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Educational Research
ISSN 0883-0355
e-ISSN 1873-538X
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 114
Artikkelnummer: 102013
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.ijer.2022.102013
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3004621
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85131415243
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Enhancing upper secondary students’ engagement and learning through the INTERACT online, video-based teacher coaching intervention: Protocol for a mixed-methods cluster randomized controlled trial and process evaluation
Bidragsytere
Bidragsytere
Sigrun Karin Ertesvåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Sigrun K. Ertesvåg
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Grete Sørensen Vaaland
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Marja-Kristiina Lerkkanen
Forfatter
ved Jyväskylän yliopisto
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
3
av
3