Cristin-resultat-ID: 2033005
Sist endret: 17. juni 2022, 15:26
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022

Teachers encountering the Education Act: How do Norwegian teachers’ self-efficacy and job satisfaction relate to reporting cases of impaired psychosocial environment?

Bidragsytere:
  • Annette-Pascale Denfeld
  • Esther Tamara Canrinus og
  • Inger Marie Dalehefte

Presentasjon

Navn på arrangementet: Moral and Democratic Education EARLI SIG13 Conference 2022
Sted: Kristiansand
Dato fra: 14. juni 2022
Dato til: 17. juni 2022

Arrangør:

Arrangørnavn: University of Agder

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teachers encountering the Education Act: How do Norwegian teachers’ self-efficacy and job satisfaction relate to reporting cases of impaired psychosocial environment?

Bidragsytere

Annette-Pascale Denfeld

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Esther Tamara Canrinus

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder

Inger Marie Dalehefte

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Agder
1 - 3 av 3