Cristin-resultat-ID: 2036226
Sist endret: 13. juni 2023, 12:53
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Study programme driven engineering education: interplay between mathematics and engineering subjects

Bidragsytere:
  • Torstein Bolstad
  • Ida-Marie Høyvik
  • Lars Magne Lundheim
  • Morten Andreas Nome og
  • Frode Rønning

Tidsskrift

Teaching Mathematics and its Applications
ISSN 0268-3679
e-ISSN 1471-6976
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 41
Hefte: 4
Sider: 329 - 344
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85159860473

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Study programme driven engineering education: interplay between mathematics and engineering subjects

Bidragsytere

Torstein Bolstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ida-Marie Høyvik

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for kjemi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Lars Magne Lundheim

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Morten Andreas Nome

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Frode Rønning

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 5 av 5