Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2036226
Sist endret:
13. juni 2023, 12:53
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Study programme driven engineering education: interplay between mathematics and engineering subjects
Torstein Bolstad
Ida-Marie Høyvik
Lars Magne Lundheim
Morten Andreas Nome
og
Frode Rønning
Tidsskrift
Tidsskrift
Teaching Mathematics and its Applications
ISSN 0268-3679
e-ISSN 1471-6976
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 41
Hefte: 4
Sider: 329 - 344
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1093/teamat/hrac010
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3051842
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85159860473
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Study programme driven engineering education: interplay between mathematics and engineering subjects
Bidragsytere
Bidragsytere
Torstein Bolstad
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ida-Marie Høyvik
Forfatter
ved Institutt for kjemi ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Lars Magne Lundheim
Forfatter
ved Institutt for elektroniske systemer ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Morten Andreas Nome
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Frode Rønning
Forfatter
ved Institutt for matematiske fag ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
5
av
5