Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2037159
Sist endret:
30. november 2022, 13:30
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Special Education in the Early Years: Summary and Outlook
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Natallia Bahdanovich Hanssen
og
Christel Sundqvist
Bok
Bok
Special Education in the Early Years : Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries
ISBN:
978-3-030-91296-3
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
International Perspectives on Early Childhood Education and Development
ISSN 2468-8746
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 36
Hefte: 1
Sider: 277 - 285
ISBN:
978-3-030-91296-3
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-91296-3
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Special Education in the Early Years: Summary and Outlook
Bidragsytere
Bidragsytere
Heidi Katarina Harju-Luukkainen
Forfatter
ved Jyväskylän yliopisto
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Natallia Bahdanovich Hanssen
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Christel Sundqvist
Forfatter
ved Åbo Akademi
Forfatter
ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Special Education in the Early Years : Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries.
Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Hanssen, Natallia Bahdanovich; Sundqvist, Christel. 2022, Springer. NORD, ÅA, Jy
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1