Cristin-resultat-ID: 2037159
Sist endret: 30. november 2022, 13:30
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Special Education in the Early Years: Summary and Outlook

Bidragsytere:
  • Heidi Katarina Harju-Luukkainen
  • Natallia Bahdanovich Hanssen og
  • Christel Sundqvist

Bok

Special Education in the Early Years : Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries
ISBN:
  • 978-3-030-91296-3

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Serie

International Perspectives on Early Childhood Education and Development
ISSN 2468-8746
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 36
Hefte: 1
Sider: 277 - 285
ISBN:
  • 978-3-030-91296-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Special Education in the Early Years: Summary and Outlook

Bidragsytere

Heidi Katarina Harju-Luukkainen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Jyväskylän yliopisto
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Natallia Bahdanovich Hanssen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
Aktiv cristin-person

Christel Sundqvist

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag ved Nord universitet
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Special Education in the Early Years : Perspectives on Policy and Practice in the Nordic Countries.

Harju-Luukkainen, Heidi Katarina; Hanssen, Natallia Bahdanovich; Sundqvist, Christel. 2022, Springer. NORD, ÅA, JyVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1