Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2037500
Sist endret:
7. juli 2022, 08:39
Resultat
Rapport
2022
Evaluering av KS`Led skole : Skolelederutvikling mellom rammeverk og skreddersøm
Ingrid Holmedahl Hermstad
Marianne Haraldsvik
Thomas Dahl
og
Ingunn Dahler Hybertsen
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
NTNU Samfunnsforskning AS
Om resultatet
Om resultatet
Rapport
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 96
ISBN: 978-82-7570-689-6
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-7570-689-6
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3004477
Klassifisering
Klassifisering
Vitenskapsdisipliner
Pedagogiske fag
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Evaluering av KS`Led skole : Skolelederutvikling mellom rammeverk og skreddersøm
Sammendrag
Denne rapporten evaluerer KS sin satsning på skolelederutvikling Led skole. Rammeverket for Led skole er utviklet av KS med et mål om lokale skreddersydde lederutviklingsprosjekter hvor skoleeier tar et større ansvar for utviklingen. KS involverte en rekke sentrale aktører i utviklingen av rammeverket, og innspill ble hentet fra ulike nettverk og forum innen sektoren. Led skole har deretter pågått siden 2018, og bakgrunnen for evalueringen er et ønske om å kunne videreutvikle Led skole i lys av erfaringer deltakerne har med opplegget.
Vis
fullstendig beskrivelse
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingrid Holmedahl Hermstad
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Marianne Haraldsvik
Forfatter
ved Senter for økonomisk forskning ved NTNU Samfunnsforskning AS
Thomas Dahl
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
Ingunn Dahler Hybertsen
Forfatter
ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1
-
4
av
4