Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2038963
Sist endret:
19. august 2022, 11:37
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Collective meaning-making in collegial conversations: teacher educators’ talk about students’ academic writing
Ingunn Ofte
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Inquiry
ISSN 2000-4508
e-ISSN 2000-4508
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/20004508.2022.2096840
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3055341
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85134602559
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Collective meaning-making in collegial conversations: teacher educators’ talk about students’ academic writing
Bidragsytere
Bidragsytere
Ingunn Ofte
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1