Cristin-resultat-ID: 2040860
Sist endret: 28. februar 2023, 15:34
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Building and programming a weather station: Teachers’ views on values and challenges in a comprehensive STEM project

Bidragsytere:
  • Berit Bungum og
  • Erik Mogstad

Tidsskrift

Research in Science & Technological Education
ISSN 0263-5143
e-ISSN 1470-1138
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85135231955

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Building and programming a weather station: Teachers’ views on values and challenges in a comprehensive STEM project

Bidragsytere

Berit Bungum

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Erik Mogstad

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for fysikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2