Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2042137
Sist endret:
10. august 2022, 11:04
Resultat
Faglig kapittel
2022
Grounded Theory: A means to generate hypotheses on the possible impacts of student negotiation in an EFL speaking context
Mehmet Sercan Uztosun
Bok
Bok
Research methods in language teaching and learning : A practical guide
ISBN:
9781119701637
Utgiver
John Wiley & Sons
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Faglig kapittel
Publiseringsår: 2022
Sider: 41 - 58
ISBN:
9781119701637
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781119701637
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Grounded Theory: A means to generate hypotheses on the possible impacts of student negotiation in an EFL speaking context
Bidragsytere
Bidragsytere
Mehmet Sercan Uztosun
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Research methods in language teaching and learning : A practical guide.
Dikilitas, Kenan; Reynolds, Kate. 2022, John Wiley & Sons. UIS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1