Cristin-resultat-ID: 2042137
Sist endret: 10. august 2022, 11:04
Resultat
Faglig kapittel
2022

Grounded Theory: A means to generate hypotheses on the possible impacts of student negotiation in an EFL speaking context

Bidragsytere:
  • Mehmet Sercan Uztosun

Bok

Om resultatet

Faglig kapittel
Publiseringsår: 2022
Sider: 41 - 58
ISBN:
  • 9781119701637

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Grounded Theory: A means to generate hypotheses on the possible impacts of student negotiation in an EFL speaking context

Bidragsytere

Mehmet Sercan Uztosun

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Research methods in language teaching and learning : A practical guide.

Dikilitas, Kenan; Reynolds, Kate. 2022, John Wiley & Sons. UISVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1