Cristin-resultat-ID: 2043148
Sist endret: 22. august 2022, 11:12
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Examining students’ collaborative epistemic actions in a MOOC learning environment

Bidragsytere:
  • Ammar Bahadur Singh

Tidsskrift

Journal of University Teaching and Learning Practice
ISSN 1449-9789
e-ISSN 1449-9789
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 19
Hefte: 4
Artikkelnummer: 19

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85134734440

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Examining students’ collaborative epistemic actions in a MOOC learning environment

Bidragsytere

Ammar Bahadur Singh

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fakultet for lærerutdanninger og språk ved Høgskolen i Østfold
1 - 1 av 1