Cristin-resultat-ID: 2045151
Sist endret: 24. oktober 2022, 09:06
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

An online teacher professional development programme as a boundary artefact for new school-based mentors

Bidragsytere:
  • Karen Birgitte Dille

Tidsskrift

International Journal of Mentoring and Coaching in Education
ISSN 2046-6854
e-ISSN 2046-6862
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 11
Hefte: 4
Sider: 381 - 397

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85135395818

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

An online teacher professional development programme as a boundary artefact for new school-based mentors

Bidragsytere

Karen Birgitte Dille

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1