Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2045151
Sist endret:
24. oktober 2022, 09:06
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
An online teacher professional development programme as a boundary artefact for new school-based mentors
Karen Birgitte Dille
Tidsskrift
Tidsskrift
International Journal of Mentoring and Coaching in Education
ISSN 2046-6854
e-ISSN 2046-6862
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 11
Hefte: 4
Sider: 381 - 397
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1108/IJMCE-11-2021-0105
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85135395818
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
An online teacher professional development programme as a boundary artefact for new school-based mentors
Bidragsytere
Bidragsytere
Karen Birgitte Dille
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1