Cristin-resultat-ID: 2045323
Sist endret: 4. oktober 2022, 13:37
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

Teaching Peace and Conflict : The Multiple Roles of School Textbooks in Peacebuilding

Bidragsytere:
  • Catherine Vanner
  • Spogmai Akseer og
  • Thursica Levi

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 205
ISBN: 978-3-031-04676-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Teaching Peace and Conflict : The Multiple Roles of School Textbooks in Peacebuilding

Bidragsytere

Catherine Vanner

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Windsor

Spogmai Akseer

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Canada

Thursica Levi

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved University of Toronto
1 - 3 av 3

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

No Textbooks, No Peace? Historical Narratives in South Sudan.

Skårås, Merethe. 2022, Springer. MFVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 1 av 1