Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2045323
Sist endret:
4. oktober 2022, 13:37
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022
Teaching Peace and Conflict : The Multiple Roles of School Textbooks in Peacebuilding
Catherine Vanner
Spogmai Akseer
og
Thursica Levi
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Springer
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 205
ISBN: 978-3-031-04676-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-031-04676-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Teaching Peace and Conflict : The Multiple Roles of School Textbooks in Peacebuilding
Bidragsytere
Bidragsytere
Catherine Vanner
Redaktør
ved University of Windsor
Spogmai Akseer
Redaktør
ved Canada
Thursica Levi
Redaktør
ved University of Toronto
1
-
3
av
3
Kapitler/Artikler
Kapitler/Artikler
No Textbooks, No Peace? Historical Narratives in South Sudan.
Skårås, Merethe. 2022, Springer. MF
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1
-
1
av
1