Cristin-resultat-ID: 2046583
Sist endret: 24. november 2022, 10:49
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Undervisning om samiske temaer i skolen - betydninga av kompetanse og urfolksperspektiv for en inkluderende praksis

Bidragsytere:
  • Kristin Evju og
  • Torjer Andreas Olsen

Tidsskrift

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
ISSN 2387-5739
e-ISSN 2387-5739
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 8
Sider: 219 - 232
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Undervisning om samiske temaer i skolen - betydninga av kompetanse og urfolksperspektiv for en inkluderende praksis

Bidragsytere

Kristin Evju

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for samiske studier ved UiT Norges arktiske universitet

Torjer Andreas Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Senter for samiske studier ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2