Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2046583
Sist endret:
24. november 2022, 10:49
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Undervisning om samiske temaer i skolen - betydninga av kompetanse og urfolksperspektiv for en inkluderende praksis
Kristin Evju
og
Torjer Andreas Olsen
Tidsskrift
Tidsskrift
Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk
ISSN 2387-5739
e-ISSN 2387-5739
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 8
Sider: 219 - 232
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.23865/ntpk.v8.3433
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/27545
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Undervisning om samiske temaer i skolen - betydninga av kompetanse og urfolksperspektiv for en inkluderende praksis
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristin Evju
Forfatter
ved Senter for samiske studier ved UiT Norges arktiske universitet
Torjer Andreas Olsen
Forfatter
ved Senter for samiske studier ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2