Cristin-resultat-ID: 2048404
Sist endret: 2. februar 2024, 11:29
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Bilinguals Contingently Respond to Teacher Inferential Questions during Shared Reading in Preschool

Bidragsytere:
  • Svitlana Kucherenko
  • Veslemøy Rydland og
  • Vibeke Grøver

Tidsskrift

Early Education and Development
ISSN 1040-9289
e-ISSN 1556-6935
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 17
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85136088607

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Bilinguals Contingently Respond to Teacher Inferential Questions during Shared Reading in Preschool

Bidragsytere

Svitlana Kucherenko

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Veslemøy Rydland

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Vibeke Grøver

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3