Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2048404
Sist endret:
2. februar 2024, 11:29
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Bilinguals Contingently Respond to Teacher Inferential Questions during Shared Reading in Preschool
Svitlana Kucherenko
Veslemøy Rydland
og
Vibeke Grøver
Tidsskrift
Tidsskrift
Early Education and Development
ISSN 1040-9289
e-ISSN 1556-6935
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 1 - 17
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/10409289.2022.2109393
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/98441
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85136088607
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Bilinguals Contingently Respond to Teacher Inferential Questions during Shared Reading in Preschool
Bidragsytere
Bidragsytere
Svitlana Kucherenko
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Veslemøy Rydland
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Vibeke Grøver
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3