Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2048714
Sist endret:
22. september 2022, 11:34
Resultat
Doktorgradsavhandling
2022
Instructional support in Norwegian classrooms - A multi-method and multi-informant approach
Maren Stahl Lerang
Utgiver/serie
Utgiver/serie
Utgiver
Universitetet i Stavanger
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Doktorgradsavhandling
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 277
ISBN: 978-82-8439-059-8
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-82-8439-059-8
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Instructional support in Norwegian classrooms - A multi-method and multi-informant approach
Bidragsytere
Bidragsytere
Maren Stahl Lerang
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
1
av
1