Cristin-resultat-ID: 2050055
Sist endret: 14. november 2022, 09:52
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Measuring those who have their minds set: An item-level meta-analysis of the implicit theories of intelligence scale in education

Bidragsytere:
  • Ronny Scherer og
  • Diego Gonzalez Campos

Tidsskrift

Educational Research Review
ISSN 1747-938X
e-ISSN 1878-0385
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 37
Artikkelnummer: 100479
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85137731969

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Measuring those who have their minds set: An item-level meta-analysis of the implicit theories of intelligence scale in education

Bidragsytere

Ronny Scherer

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo

Diego Gonzalez Campos

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2