Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2050055
Sist endret:
14. november 2022, 09:52
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Measuring those who have their minds set: An item-level meta-analysis of the implicit theories of intelligence scale in education
Ronny Scherer
og
Diego Gonzalez Campos
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Research Review
ISSN 1747-938X
e-ISSN 1878-0385
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 37
Artikkelnummer: 100479
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.edurev.2022.100479
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/96664
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85137731969
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Measuring those who have their minds set: An item-level meta-analysis of the implicit theories of intelligence scale in education
Bidragsytere
Bidragsytere
Ronny Scherer
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
Diego Gonzalez Campos
Forfatter
ved Centre for Educational Measurement ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2