Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2057754
Sist endret:
15. november 2022, 09:01
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Students’ ideas of contributing to sustainable development: a study of how ideas emerge, travel and expand through classroom microblogging and discussions
Kari Anne Rødnes
og
Jan Arild Dolonen
Tidsskrift
Tidsskrift
Environmental Education Research
ISSN 1350-4622
e-ISSN 1469-5871
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/13504622.2022.2121807
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/97200
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85138165037
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Students’ ideas of contributing to sustainable development: a study of how ideas emerge, travel and expand through classroom microblogging and discussions
Bidragsytere
Bidragsytere
Kari Anne Rødnes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Jan Arild Dolonen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2