Cristin-resultat-ID: 2057754
Sist endret: 15. november 2022, 09:01
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Students’ ideas of contributing to sustainable development: a study of how ideas emerge, travel and expand through classroom microblogging and discussions

Bidragsytere:
  • Kari Anne Rødnes og
  • Jan Arild Dolonen

Tidsskrift

Environmental Education Research
ISSN 1350-4622
e-ISSN 1469-5871
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85138165037

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Students’ ideas of contributing to sustainable development: a study of how ideas emerge, travel and expand through classroom microblogging and discussions

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Kari Anne Rødnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Jan Arild Dolonen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2