Cristin-resultat-ID: 2060023
Sist endret: 3. november 2022, 14:49
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Emergency Remote Education and Its Impact on Higher Education: A Temporary or Permanent Shift in Instruction?

Bidragsytere:
  • Cathrine Linnes
  • Giulio Ronzoni
  • Jerome Agrusa og
  • Joseph Lema

Tidsskrift

Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 12
Hefte: 10
Artikkelnummer: 721
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85140584574

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Emergency Remote Education and Its Impact on Higher Education: A Temporary or Permanent Shift in Instruction?

Bidragsytere

Cathrine Linnes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for informasjonsteknologi og kommunikasjon ved Høgskolen i Østfold

Giulio Ronzoni

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Florida

Jerome Agrusa

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Hawaii at Manoa

Joseph Lema

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved University of Nevada-Las Vegas
1 - 4 av 4