Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2060023
Sist endret:
3. november 2022, 14:49
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Emergency Remote Education and Its Impact on Higher Education: A Temporary or Permanent Shift in Instruction?
Cathrine Linnes
Giulio Ronzoni
Jerome Agrusa
og
Joseph Lema
Tidsskrift
Tidsskrift
Education Sciences
ISSN 2227-7102
e-ISSN 2227-7102
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 12
Hefte: 10
Artikkelnummer: 721
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/educsci12100721
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3028393
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85140584574
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Emergency Remote Education and Its Impact on Higher Education: A Temporary or Permanent Shift in Instruction?
Bidragsytere
Bidragsytere
Cathrine Linnes
Forfatter
ved Institutt for informasjonsteknologi og kommunikasjon ved Høgskolen i Østfold
Giulio Ronzoni
Forfatter
ved University of Florida
Jerome Agrusa
Forfatter
ved University of Hawaii at Manoa
Joseph Lema
Forfatter
ved University of Nevada-Las Vegas
1
-
4
av
4