Cristin-resultat-ID: 2060899
Sist endret: 22. november 2022, 09:58
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Trend analyses of TIMSS 2015 and 2019: school factors related to declining performance in mathematics

Bidragsytere:
  • Trude Nilsen
  • Hege Kaarstein og
  • Anne- Catherine W G Lehre

Tidsskrift

Large-scale Assessments in Education
ISSN 2196-0739
e-ISSN 2196-0739
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 10
Hefte: 1
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85139458573

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Trend analyses of TIMSS 2015 and 2019: school factors related to declining performance in mathematics

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Trude Nilsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Hege Kaarstein

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Anne-Catherine Wiersholm Lehre

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne- Catherine W G Lehre
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 3 av 3