Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2060899
Sist endret:
22. november 2022, 09:58
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Trend analyses of TIMSS 2015 and 2019: school factors related to declining performance in mathematics
Trude Nilsen
Hege Kaarstein
og
Anne- Catherine W G Lehre
Tidsskrift
Tidsskrift
Large-scale Assessments in Education
ISSN 2196-0739
e-ISSN 2196-0739
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 10
Hefte: 1
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1186/s40536-022-00134-8
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/97160
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85139458573
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Trend analyses of TIMSS 2015 and 2019: school factors related to declining performance in mathematics
Bidragsytere
Bidragsytere
Trude Nilsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Hege Kaarstein
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Anne-Catherine Wiersholm Lehre
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anne- Catherine W G Lehre
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
3
av
3