Cristin-resultat-ID: 2062502
Sist endret: 15. november 2022, 10:45
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Identifying the ‘Different we’s’ in Primary Teachers’ Education for Sustainable Development Discourse—A Positioning Theory Perspective

Bidragsytere:
  • Sonia Martins Felix
  • Annette Lykknes og
  • Ragnhild Lyngved Staberg

Tidsskrift

Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 0

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 14
Hefte: 20
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85140873972

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Identifying the ‘Different we’s’ in Primary Teachers’ Education for Sustainable Development Discourse—A Positioning Theory Perspective

Bidragsytere

Sonia Martins Felix

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Annette Lykknes

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ragnhild Lyngved Staberg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 3 av 3