Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2062502
Sist endret:
15. november 2022, 10:45
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Identifying the ‘Different we’s’ in Primary Teachers’ Education for Sustainable Development Discourse—A Positioning Theory Perspective
Sonia Martins Felix
Annette Lykknes
og
Ragnhild Lyngved Staberg
Tidsskrift
Tidsskrift
Sustainability
ISSN 2071-1050
e-ISSN 2071-1050
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 14
Hefte: 20
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3390/su142013444
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3049766
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85140873972
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Identifying the ‘Different we’s’ in Primary Teachers’ Education for Sustainable Development Discourse—A Positioning Theory Perspective
Bidragsytere
Bidragsytere
Sonia Martins Felix
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Annette Lykknes
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Ragnhild Lyngved Staberg
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3