Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2064129
Sist endret:
24. oktober 2022, 08:51
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022
Changes in power relations in Norwegian schools through early intervention: An analysis of White paper no. 6 (2019-2020)
Kristin Eide
og
Cecilie Haugen
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: Nordisk läroplansteoretisk konferens
Dato fra:
20. oktober 2022
Dato til:
21. oktober 2022
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Changes in power relations in Norwegian schools through early intervention: An analysis of White paper no. 6 (2019-2020)
Bidragsytere
Bidragsytere
Kristin Eide
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Cecilie Rønning Haugen
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2