Cristin-resultat-ID: 2064129
Sist endret: 24. oktober 2022, 08:51
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022

Changes in power relations in Norwegian schools through early intervention: An analysis of White paper no. 6 (2019-2020)

Bidragsytere:
  • Kristin Eide og
  • Cecilie Haugen

Presentasjon

Navn på arrangementet: Nordisk läroplansteoretisk konferens
Dato fra: 20. oktober 2022
Dato til: 21. oktober 2022

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Changes in power relations in Norwegian schools through early intervention: An analysis of White paper no. 6 (2019-2020)

Bidragsytere

Kristin Eide

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Cecilie Rønning Haugen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cecilie Haugen
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2