Cristin-resultat-ID: 2067369
Sist endret: 6. februar 2023, 10:58
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

How Can we Use Simulation to Improve Competencies in Nursing?

Bidragsytere:
  • Iben Akselbo og
  • Ingvild Aune

Utgiver/serie

Utgiver

Springer
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 129
ISBN: 978-3-031-10398-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

How Can we Use Simulation to Improve Competencies in Nursing?

Bidragsytere

Iben Akselbo

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for samfunnsmedisin og sykepleie ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ingvild Aune

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for klinisk og molekylær medisin ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Simulation: A Historical and Pedagogical Perspective.

Karlsaune, Hanne; Antonsen, Therese; Haugan, Gørill. 2022, Springer. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

How to Use Simulation as a Learning Method in Bachelor and Postgraduate/Master Education of Nurses and Teachers in Healthcare.

Akselbo, Iben; Aune, Ingvild. 2022, Springer. NTNUVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Playful Learning with VR-SIMI Model: The Use of 360-Video as a Learning Tool for Nursing Students in a Psychiatric Simulation Setting.

Haugan, Siri; Kvernø, Eivind; Sandaker, Johnny; Hustad, Jonas Langset; Thordarson, Gunnar Örn. 2022, Springer. NTNU, INNLANDETVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Virtual Reality (VR) in Anatomy Teaching and Learning in Higher Healthcare Education.

Aasekjær, Katrine; Gjesdal, Beate Eltarvåg; Rosenberg, Ivar; Bovim, Lars Peder Vatshelle. 2022, Springer. HAUKELAND, HVLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 5 av 8 | Neste | Siste »