Cristin-resultat-ID: 2068982
Sist endret: 15. april 2024, 10:46
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Student teachers’ research and development (R&D) practice - constraining and supporting practice architectures

Bidragsytere:
  • Beverley Goldshaft
  • Ela Sjølie og
  • Monica Johannesen

Tidsskrift

Pedagogy, Culture & Society
ISSN 1468-1366
e-ISSN 1747-5104
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 32
Hefte: 3
Sider: 853 - 873
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85141407559

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Student teachers’ research and development (R&D) practice - constraining and supporting practice architectures

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Beverley Goldshaft

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Ela Sjølie

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Aktiv cristin-person

Monica Johannesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1 - 3 av 3