Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2068982
Sist endret:
15. april 2024, 10:46
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Student teachers’ research and development (R&D) practice - constraining and supporting practice architectures
Beverley Goldshaft
Ela Sjølie
og
Monica Johannesen
Tidsskrift
Tidsskrift
Pedagogy, Culture & Society
ISSN 1468-1366
e-ISSN 1747-5104
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Volum: 32
Hefte: 3
Sider: 853 - 873
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1080/14681366.2022.2140698
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3050913
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85141407559
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Student teachers’ research and development (R&D) practice - constraining and supporting practice architectures
Bidragsytere
Bidragsytere
Beverley Goldshaft
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Ela Sjølie
Forfatter
ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Monica Johannesen
Forfatter
ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
1
-
3
av
3
Tilknyttede prosjekter
Tilknyttede prosjekter
TEQ21: Teacher Qualification for the 21st century - teachers´ professional competence
Monica Johannesen + 13 deltakere
OsloMet - storbyuniversitetet
81 resultater
Avsluttet prosjekt
1
-
1
av
1