Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2069936
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2022
Embodied learning and teaching approaches in language education: A mixed studies review
Sofia Jusslin
Kaisa Korpinen
Niina Lilja
Rosemary Kate Martin
Johanna Lehtinen-Schnabel
og
Eeva Anttila
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Research Review
ISSN 1747-938X
e-ISSN 1878-0385
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2022
Volum: 37
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1016/j.edurev.2022.100480
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3064900
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85138772851
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Embodied learning and teaching approaches in language education: A mixed studies review
Bidragsytere
Bidragsytere
Sofia Jusslin
Forfatter
ved Åbo Akademi
Forfatter
ved Taideyliopisto
Kaisa Korpinen
Forfatter
ved Taideyliopisto
Forfatter
ved Turun yliopisto
Niina Lilja
Forfatter
ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet
Forfatter
ved Taideyliopisto
Rosemary Kate Martin
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Johanna Lehtinen-Schnabel
Forfatter
ved Taideyliopisto
1
-
5
av
6
|
Neste
|
Siste »