Cristin-resultat-ID: 2069936
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2022

Embodied learning and teaching approaches in language education: A mixed studies review

Bidragsytere:
  • Sofia Jusslin
  • Kaisa Korpinen
  • Niina Lilja
  • Rosemary Kate Martin
  • Johanna Lehtinen-Schnabel og
  • Eeva Anttila

Tidsskrift

Educational Research Review
ISSN 1747-938X
e-ISSN 1878-0385
NVI-nivå 2

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2022
Volum: 37
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85138772851

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Embodied learning and teaching approaches in language education: A mixed studies review

Bidragsytere

Sofia Jusslin

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Åbo Akademi
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Taideyliopisto

Kaisa Korpinen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Taideyliopisto
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Turun yliopisto

Niina Lilja

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Tampereen yliopisto / Tammerfors universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Taideyliopisto
Aktiv cristin-person

Rosemary Kate Martin

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Johanna Lehtinen-Schnabel

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Taideyliopisto
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »