Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2074752
Sist endret:
16. november 2022, 14:42
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022
The Norwegian legacy of resisting formal grading: Paradoxes and dilemmas
Sverre Tveit
Lise Vikan Sandvik
og
Henning Fjørtoft
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: Association for Educational Assessment – Europe
Sted: Dublin
Dato fra:
9. november 2022
Dato til:
12. november 2022
Arrangør:
Arrangørnavn: Association for Educational Assessment – Europe
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The Norwegian legacy of resisting formal grading: Paradoxes and dilemmas
Bidragsytere
Bidragsytere
Sverre Tveit
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Lise Vikan Sandvik
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Henning Fjørtoft
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
3
av
3