Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2074909
Sist endret:
16. november 2022, 13:55
Resultat
Fagartikkel
2022
Læring og vurdering gjennom dialog
Stine Aarønes Angvik
Tidsskrift
Tidsskrift
Bedre Skole
ISSN 0802-183X
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Fagartikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Hefte: 4
Sider: 52 - 55
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Læring og vurdering gjennom dialog
Bidragsytere
Bidragsytere
Stine Aarønes Angvik
Forfatter
ved Nasjonalt senter for skriveopplæring og skriveforsking ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1