Cristin-resultat-ID: 2082860
Sist endret: 20. januar 2023, 10:28
Resultat
Rapport
2022

Fagfornyelsen - Kompetansebehov blant lærere i den videregående skole i Nordland

Bidragsytere:
  • Karin Marie Antonsen

Utgiver/serie

Utgiver

Nordlandsforskning

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 27
Open Access

Klassifisering

Emneord

Fagfornyelsen

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fagfornyelsen - Kompetansebehov blant lærere i den videregående skole i Nordland

Sammendrag

Dette notatet oppsummerer kartlegging av kompetansebehovet blant lærere i den videregående skole i Nordland gjennomført august og september 2021 i prosjektet «Forskningsbasert utvikling og læring i den videregående skolen».

Bidragsytere

Karin Marie Antonsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Entreprenørskap, innovasjon og regional utvikling ved Nordlandsforskning
1 - 1 av 1