Cristin-resultat-ID: 2084968
Sist endret: 30. november 2022, 08:54
Resultat
Rapport
2022

Videregående elevers erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen 2021 : Elevundersøkelsens dypdykk i elevenes læringsmiljø på utvalgte utdanningsprogram

Bidragsytere:
  • Ingunn Dahler Hybertsen
  • Thomas Dahl
  • Ingrid Hallquist
  • Melina Røe og
  • Christian Wendelborg

Utgiver/serie

Utgiver

NTNU Samfunnsforskning

Om resultatet

Rapport
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 60
ISBN: 978-82-7570-694-0
Open Access

Klassifisering

Vitenskapsdisipliner

Pedagogiske fag

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Videregående elevers erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen 2021 : Elevundersøkelsens dypdykk i elevenes læringsmiljø på utvalgte utdanningsprogram

Sammendrag

Denne rapporten presenterer Elevundersøkelsens dypdykk. Årets tema er videregående elevers positive og negative erfaringer med koronapandemien og konsekvenser for skolehverdagen. Dypdykket har et hovedfokus på utdanningsprogrammers særtrekk og fellestrekk med tanke på elevenes læringsmiljø, hvor elevstemmen er løftet fram. Oppdragsgiver er Utdanningsdirektoratet.

Bidragsytere

Ingunn Dahler Hybertsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Thomas Dahl

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Ingrid Hallquist

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Melina Røe

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS

Christian Wendelborg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Mangfold og inkludering ved NTNU Samfunnsforskning AS
1 - 5 av 5