Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2085426
Sist endret:
30. november 2022, 11:44
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Early prediction of learning outcomes in reading
Arne Lervåg
og
Monica Melby-Lervåg
Bok
Bok
he Cambridge Handbook of Dyslexia and Dyscalculia (Cambridge Handbooks in Psychology)
ISBN:
9781108973595
Utgiver
Cambridge University Press
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Serie
Cambridge Handbooks in Psychology
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 305 - 317
ISBN:
9781108973595
Open Access
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9781108973595
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/97980
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Psykologi
- Fagområde: Medisin og helsefag
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Early prediction of learning outcomes in reading
Bidragsytere
Bidragsytere
Arne Ola Lervåg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Arne Lervåg
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Monica Melby-Lervåg
Forfatter
ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
he Cambridge Handbook of Dyslexia and Dyscalculia (Cambridge Handbooks in Psychology).
Skeide, Michael A.. 2022, Cambridge University Press. CBS
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1