Cristin-resultat-ID: 2085426
Sist endret: 30. november 2022, 11:44
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Early prediction of learning outcomes in reading

Bidragsytere:
  • Arne Lervåg og
  • Monica Melby-Lervåg

Bok

he Cambridge Handbook of Dyslexia and Dyscalculia (Cambridge Handbooks in Psychology)
ISBN:
  • 9781108973595

Utgiver

Cambridge University Press
NVI-nivå 2

Serie

Cambridge Handbooks in Psychology

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 305 - 317
ISBN:
  • 9781108973595
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Psykologi
- Fagområde: Medisin og helsefag

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Early prediction of learning outcomes in reading

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Arne Ola Lervåg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Arne Lervåg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Aktiv cristin-person

Monica Melby-Lervåg

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for spesialpedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

he Cambridge Handbook of Dyslexia and Dyscalculia (Cambridge Handbooks in Psychology).

Skeide, Michael A.. 2022, Cambridge University Press. CBSVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1