Cristin-resultat-ID: 2087822
Sist endret:
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

The teacher’s self-constructed approaches to collaborate with newcomer parents in the Norwegian elementary reception class

Bidragsytere:
  • Sultana Ali Norozi og
  • Torill Moen

Tidsskrift

Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 7
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85142231767

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The teacher’s self-constructed approaches to collaborate with newcomer parents in the Norwegian elementary reception class

Bidragsytere

Sultana Ali Norozi

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Torill Moen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2