Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2087822
Sist endret:
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
The teacher’s self-constructed approaches to collaborate with newcomer parents in the Norwegian elementary reception class
Sultana Ali Norozi
og
Torill Moen
Tidsskrift
Tidsskrift
Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 7
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3389/feduc.2022.963460
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3055290
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85142231767
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
The teacher’s self-constructed approaches to collaborate with newcomer parents in the Norwegian elementary reception class
Bidragsytere
Bidragsytere
Sultana Ali Norozi
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Torill Moen
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2