Cristin-resultat-ID: 2088057
Sist endret: 27. desember 2022, 16:06
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Multimodal Literacies at Home: A Survey Study of Chinese-Norwegian Bilingual Children

Bidragsytere:
  • Junyi Yang og
  • Joshua Lawrence

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 261 - 273
ISBN:
  • 9781800412361
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Multimodal Literacies at Home: A Survey Study of Chinese-Norwegian Bilingual Children

Bidragsytere

Junyi Yang

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo

Joshua Lawrence

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Multimodal Literacies in Young Emergent Bilinguals: Beyond Print-Centric Practices.

Brown, Sally; Hao, Ling. 2022, Multilingual Matters. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1