Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2088057
Sist endret:
27. desember 2022, 16:06
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Multimodal Literacies at Home: A Survey Study of Chinese-Norwegian Bilingual Children
Junyi Yang
og
Joshua Lawrence
Bok
Bok
Multimodal Literacies in Young Emergent Bilinguals: Beyond Print-Centric Practices
ISBN:
9781800412361
Utgiver
Multilingual Matters
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 261 - 273
ISBN:
9781800412361
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.21832/9781800412361-023
ORIA
Søk i ORIA med 9781800412361
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10852/98010
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Multimodal Literacies at Home: A Survey Study of Chinese-Norwegian Bilingual Children
Bidragsytere
Bidragsytere
Junyi Yang
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
Joshua Lawrence
Forfatter
ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Multimodal Literacies in Young Emergent Bilinguals: Beyond Print-Centric Practices.
Brown, Sally; Hao, Ling. 2022, Multilingual Matters.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1