Cristin-resultat-ID: 2093784
Sist endret: 15. desember 2022, 13:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009

49. Androga, A. S. ; Breidlid., A. and M. Skårås. (forthcoming 2023). The need to replace Continuing Professional Development (CPD) with Teacher Professional Development (TPD) in the conflict affected South Sudan. In Sayed, Y. ; Pesambili. J. and M. Singh (eds.) Continuing professional teacher development in sub-Saharan Africa: Transforming governance, process, and outcome. Bloomsbury/Bristol University Press.

Bidragsytere:
  • Avelino Androga Said
  • Anders Breidlid og
  • Merethe Skårås

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
ISBN:
  • 9789460910050
Revidert utgave

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

49. Androga, A. S. ; Breidlid., A. and M. Skårås. (forthcoming 2023). The need to replace Continuing Professional Development (CPD) with Teacher Professional Development (TPD) in the conflict affected South Sudan. In Sayed, Y. ; Pesambili. J. and M. Singh (eds.) Continuing professional teacher development in sub-Saharan Africa: Transforming governance, process, and outcome. Bloomsbury/Bristol University Press.

Bidragsytere

Avelino Androga Said

  • Tilknyttet:
    Forfatter

Anders Breidlid

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet

Merethe Skårås

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1 - 3 av 3

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

1 - 1 av 1