Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2093784
Sist endret:
15. desember 2022, 13:34
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2009
49. Androga, A. S. ; Breidlid., A. and M. Skårås. (forthcoming 2023). The need to replace Continuing Professional Development (CPD) with Teacher Professional Development (TPD) in the conflict affected South Sudan. In Sayed, Y. ; Pesambili. J. and M. Singh (eds.) Continuing professional teacher development in sub-Saharan Africa: Transforming governance, process, and outcome. Bloomsbury/Bristol University Press.
Avelino Androga Said
Anders Breidlid
og
Merethe Skårås
Bok
Bok
Analysing networked learning practices in higher education and continuing professional development
ISBN:
9789460910050
Utgiver
Brill|Sense
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2009
ISBN:
9789460910050
Revidert utgave
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 9789460910050
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
49. Androga, A. S. ; Breidlid., A. and M. Skårås. (forthcoming 2023). The need to replace Continuing Professional Development (CPD) with Teacher Professional Development (TPD) in the conflict affected South Sudan. In Sayed, Y. ; Pesambili. J. and M. Singh (eds.) Continuing professional teacher development in sub-Saharan Africa: Transforming governance, process, and outcome. Bloomsbury/Bristol University Press.
Bidragsytere
Bidragsytere
Avelino Androga Said
Forfatter
Anders Breidlid
Forfatter
ved Institutt for internasjonale studier og tolkeutdanning ved OsloMet - storbyuniversitetet
Merethe Skårås
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
3
av
3
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Analysing networked learning practices in higher education and continuing professional development.
2009, Brill|Sense.
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1