Cristin-resultat-ID: 2095421
Sist endret: 19. desember 2022, 19:46
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022

Social media as strategic tools for mobilizing voters: Norwegian political parties’ strategies, perceptions, and use of social media in the 2021 election campaign

Bidragsytere:
  • Hedvig Tønnesen

Presentasjon

Navn på arrangementet: Norsk medieforskerkonferanse
Sted: Stavanger
Dato fra: 13. oktober 2022
Dato til: 14. oktober 2022

Arrangør:

Arrangørnavn: Norsk medieforskerlag

Om resultatet

Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Social media as strategic tools for mobilizing voters: Norwegian political parties’ strategies, perceptions, and use of social media in the 2021 election campaign

Bidragsytere

Hedvig Tønnesen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 1 av 1