Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2095421
Sist endret:
19. desember 2022, 19:46
Resultat
Vitenskapelig foredrag
2022
Social media as strategic tools for mobilizing voters: Norwegian political parties’ strategies, perceptions, and use of social media in the 2021 election campaign
Hedvig Tønnesen
Presentasjon
Presentasjon
Navn på arrangementet: Norsk medieforskerkonferanse
Sted: Stavanger
Dato fra:
13. oktober 2022
Dato til:
14. oktober 2022
Arrangør:
Arrangørnavn: Norsk medieforskerlag
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig foredrag
Publiseringsår: 2022
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Tittel
Social media as strategic tools for mobilizing voters: Norwegian political parties’ strategies, perceptions, and use of social media in the 2021 election campaign
Bidragsytere
Bidragsytere
Hedvig Tønnesen
Forfatter
ved Institutt for sosiologi og statsvitenskap ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
1
av
1