Cristin-resultat-ID: 2098665
Sist endret: 2. januar 2023, 11:08
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Learning and progression in (too much of?) an entrepreneurial challenge during COVID-19

Bidragsytere:
  • Dag Håkon Haneberg og
  • Sølvi Solvoll

Bok

Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up
ISBN:
  • 978-84-123222-6-2

Utgiver

Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 307 - 314
ISBN:
  • 978-84-123222-6-2
Open Access

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Learning and progression in (too much of?) an entrepreneurial challenge during COVID-19

Bidragsytere

Dag Håkon Andre Åsmundhavn Haneberg

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dag Håkon Haneberg
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Sølvi Solvoll

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up.

Järvinen, Hannu-Matti; Silvestre, Santiago; Llorens, Ariadna; Nagy, Balázs. 2022, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TAYS, BMÉGE, UPCVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1