Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2098665
Sist endret:
2. januar 2023, 11:08
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Learning and progression in (too much of?) an entrepreneurial challenge during COVID-19
Dag Håkon Haneberg
og
Sølvi Solvoll
Bok
Bok
Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up
ISBN:
978-84-123222-6-2
Utgiver
Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI)
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Sider: 307 - 314
ISBN:
978-84-123222-6-2
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.5821/conference-9788412322262.1375
ORIA
Søk i ORIA med 978-84-123222-6-2
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3052551
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Tverrfaglig teknologi
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Learning and progression in (too much of?) an entrepreneurial challenge during COVID-19
Bidragsytere
Bidragsytere
Dag Håkon Andre Åsmundhavn Haneberg
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Dag Håkon Haneberg
Forfatter
ved Institutt for industriell økonomi og teknologiledelse ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Sølvi Solvoll
Forfatter
ved Handelshøgskolen ved Nord universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Towards a new future in engineering education, new scenarios that European alliances of tech universities open up.
Järvinen, Hannu-Matti; Silvestre, Santiago; Llorens, Ariadna; Nagy, Balázs. 2022, Société européenne pour la formation des ingénieurs (SEFI). TAYS, BMÉGE, UPC
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1