Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2098672
Sist endret:
2. januar 2023, 11:14
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
Student teachers’ beliefs shaped by history of mathematics: the case of the construction problems of antiquity and Euclidean geometry
Magdalini Lada
og
Iveta Kohanova
Bok
Bok
Bringing Nordic mathematics education into the future. Proceedings of Norma 20, The ninth Nordic Conference on Mathematics Education
ISBN:
978-91-984024-6-9
Utgiver
Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning - SMDF
NVI-nivå 0
Finn i kanalregisteret
Serie
Skrifter från Svensk förening för matematikdidaktisk forskning
ISSN 1651-3274
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Hefte: 17
Sider: 137 - 144
ISBN:
978-91-984024-6-9
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-91-984024-6-9
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Matematikk
- Fagområde: Realfag og teknologi
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Student teachers’ beliefs shaped by history of mathematics: the case of the construction problems of antiquity and Euclidean geometry
Bidragsytere
Bidragsytere
Magdalini Lada
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Iveta Kohanova
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Bringing Nordic mathematics education into the future. Proceedings of Norma 20, The ninth Nordic Conference on Mathematics Education .
Nortvedt, Guri A.; Buchholtz, Nils; Fauskanger, Janne; Hähkiöniemi, Markus; Jessen, Britta Eyrich; Nilsen, Hans Kristian; Naalsund, Margrethe; Pálsdóttir, Guðbjörg; Portaankorva-Koivisto, Päivi; Radišić, Jelena mfl.. 2022, Svensk förening för MatematikDidaktisk Forskning - SMDF. Uu, UIT, HÊ, UH, MAH, HY-HU, NMBU, UIO, KU, UIA, Jy
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1