Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2107518
Sist endret:
20. mars 2024, 12:33
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
An Empirical Moral Philosophy Perspective on Classroom Discussions of Controversial Issues
Emil Sætra
Tidsskrift
Tidsskrift
Educational Theory
ISSN 0013-2004
e-ISSN 1741-5446
NVI-nivå 2
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Publisert online: 2023
Trykket: 2023
Volum: 72
Hefte: 5
Sider: 549 - 683
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.1111/edth.12548
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
An Empirical Moral Philosophy Perspective on Classroom Discussions of Controversial Issues
Bidragsytere
Bidragsytere
Emil Sætra
Forfatter
ved MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn
1
-
1
av
1