Cristin-resultat-ID: 2108346
Sist endret: 10. oktober 2023, 15:11
NVI-rapporteringsår: 2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023

Gains and challenges with the Classroom Assessment Scoring System in a social pedagogical tradition

Bidragsytere:
  • Cecilie Evertsen
  • Ingunn Størksen
  • Kjersti Balle Tharaldsen og
  • Natalia Kucirkova

Tidsskrift

Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Trykket: 2023
Open Access

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Gains and challenges with the Classroom Assessment Scoring System in a social pedagogical tradition

Bidragsytere

Cecilie Evertsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Aktiv cristin-person

Ingunn Størksen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Kjersti Balle Tharaldsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger

Natalia Kucirkova

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1 - 4 av 4