Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2108346
Sist endret:
10. oktober 2023, 15:11
NVI-rapporteringsår:
2023
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2023
Gains and challenges with the Classroom Assessment Scoring System in a social pedagogical tradition
Cecilie Evertsen
Ingunn Størksen
Kjersti Balle Tharaldsen
og
Natalia Kucirkova
Tidsskrift
Tidsskrift
Frontiers in Education
ISSN 2504-284X
e-ISSN 2504-284X
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2023
Trykket: 2023
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.3389/feduc.2022.965174
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/11250/3109157
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
Gains and challenges with the Classroom Assessment Scoring System in a social pedagogical tradition
Bidragsytere
Bidragsytere
Cecilie Evertsen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Ingunn Størksen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Kjersti Balle Tharaldsen
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
Natalia Kucirkova
Forfatter
ved Nasjonalt senter for læringsmiljø og atferdsforskning ved Universitetet i Stavanger
1
-
4
av
4