Cristin-resultat-ID: 2111004
Sist endret: 8. mars 2023, 15:07
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Supporting Peer-Learning with Augmented Reality in Neuroscience and Medical Education

Bidragsytere:
  • Ole Viktor Ravna
  • Jose Garcia
  • Chrysoula Themeli og
  • Ekaterina Prasolova-Førland

Bok

Smart Education and e-Learning - Smart Pedagogy, Proceedings 2022
ISBN:
  • 978-981-19-3112-3

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

Smart Innovation, Systems and Technologies
ISSN 2190-3018
e-ISSN 2190-3026
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Hefte: 305
ISBN:
  • 978-981-19-3112-3

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Supporting Peer-Learning with Augmented Reality in Neuroscience and Medical Education

Bidragsytere

Ole Viktor Ravna

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Jose Fernando Garcia Estrada

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jose Garcia
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fachhochschule Technikum Wien

Chrysoula Themeli

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Ekaterina Prasolova Førland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ekaterina Prasolova-Førland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 4 av 4

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Smart Education and e-Learning - Smart Pedagogy, Proceedings 2022.

Uskov, Vladimir; Howlett, Robert J.; Jain, Lakhmi. 2022, Springer Nature. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1