Cristin-resultat-ID: 2111007
Sist endret: 20. januar 2023, 10:09
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

Improving Adoption of Immersive Technologies at a Norwegian University

Bidragsytere:
  • Jose Garcia og
  • Ekaterina Prasolova-Førland

Bok

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
ISBN:
  • 978-1-7348995-2-8

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Improving Adoption of Immersive Technologies at a Norwegian University

Bidragsytere

Jose Fernando Garcia Estrada

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Jose Garcia
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Fachhochschule Technikum Wien

Ekaterina Prasolova Førland

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Ekaterina Prasolova-Førland
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for pedagogikk og livslang læring ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

2022 8th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN), proceedings of.

Dengel, Andreas; Bourguet, Marie-Luce; Pedrosa, Daniela; Hutson, James; Erenli, Kai; Economou, Daphne; Peña-Rios, Anasol; Richter, Jonathon. 2022, IEEE Press. Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1