Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2113009
Sist endret:
23. januar 2023, 10:16
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022
School–University Partnership for School Development: Risks and Realities of a National Policy Initiative
Ann Elisabeth Gunnulfsen
og
Hilde Marie Madsø Jacobsen
Bok
Bok
Partnerships in Education: Risks in Transdisciplinary Educational Research
ISBN:
978-3-030-98452-6
Utgiver
Springer Nature
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Serie
Transdisciplinary Perspectives in Educational Research
ISSN 2662-6691
e-ISSN 2662-6705
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 2022
Hefte: -
Sider: 173 - 194
ISBN:
978-3-030-98452-6
Lenker
Lenker
ORIA
Søk i ORIA med 978-3-030-98452-6
Klassifisering
Klassifisering
Fagfelt (NPI)
Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap
Beskrivelse
Beskrivelse
Engelsk
Tittel
School–University Partnership for School Development: Risks and Realities of a National Policy Initiative
Bidragsytere
Bidragsytere
Ann Elisabeth Gunnulfsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
Hilde Marie Madsø Jacobsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1
-
2
av
2
Resultatet er en del av
Resultatet er en del av
Partnerships in Education: Risks in Transdisciplinary Educational Research.
Othrel-Cass, Kathrin; Laing, Karen J.C.; Wolf, Janet. 2022, Springer Nature. NCL, KG, UvHK
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
1
-
1
av
1