Cristin-resultat-ID: 2113009
Sist endret: 23. januar 2023, 10:16
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2022

School–University Partnership for School Development: Risks and Realities of a National Policy Initiative

Bidragsytere:
  • Ann Elisabeth Gunnulfsen og
  • Hilde Marie Madsø Jacobsen

Bok

Partnerships in Education: Risks in Transdisciplinary Educational Research
ISBN:
  • 978-3-030-98452-6

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Serie

Transdisciplinary Perspectives in Educational Research
ISSN 2662-6691
e-ISSN 2662-6705
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Publiseringsår: 2022
Volum: 2022
Hefte: -
Sider: 173 - 194
ISBN:
  • 978-3-030-98452-6

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Pedagogikk og utdanning
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

School–University Partnership for School Development: Risks and Realities of a National Policy Initiative

Bidragsytere

Ann Elisabeth Gunnulfsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo

Hilde Marie Madsø Jacobsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og skoleforskning ved Universitetet i Oslo
1 - 2 av 2

Resultatet er en del av Resultatet er en del av

Partnerships in Education: Risks in Transdisciplinary Educational Research.

Othrel-Cass, Kathrin; Laing, Karen J.C.; Wolf, Janet. 2022, Springer Nature. NCL, KG, UvHKVitenskapelig antologi/Konferanseserie
1 - 1 av 1