Cristin-resultat-ID: 2113759
Sist endret: 24. januar 2023, 09:46
Resultat
Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
2022

The Multimodal Learning Analytics Handbook

Bidragsytere:
  • Michail Giannakos
  • Daniel Spikol
  • Daniele Di Mitri
  • Kshitij Kshitij
  • Xavier Ochoa og
  • Rawad Hammad

Utgiver/serie

Utgiver

Springer Nature
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig antologi/Konferanseserie
Publiseringsår: 2022
Antall sider: 372
ISBN: 978-3-031-08076-0

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: IKT
- Fagområde: Realfag og teknologi

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

The Multimodal Learning Analytics Handbook

Bidragsytere

Aktiv cristin-person

Michail Giannakos

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Daniel Spikol

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Daniele Di Mitri

  • Tilknyttet:
    Redaktør

Kshitij Kshitij

  • Tilknyttet:
    Redaktør
    ved Institutt for datateknologi og informatikk ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Xavier Ochoa

  • Tilknyttet:
    Redaktør
1 - 5 av 6 | Neste | Siste »

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Sensor-Based Analytics in Education: Lessons Learned from Research in Multimodal Learning Analytics.

Giannakos, Michail; Cukurova, Mutlu; Papavlasopoulou, Sofia. 2022, Springer Nature. NTNU, UCLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Introduction to Multimodal Learning Analytics.

Giannakos, Michail; Spikol, Daniel; Di Mitri, Daniele; Kshitij, Kshitij; Ochoa, Xavier; Hammad, Rawad. 2022, Springer Nature. NTNU, UoEL, KU, NYU, DIPFVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

The Evidence of Impact and Ethical Considerations of Multimodal Learning Analytics: A Systematic Literature Review.

Alwahaby, Haifa; Cukurova, Mutlu; Papamitsiou, Zacharoula; Giannakos, Michail. 2022, Springer Nature. SAUDIARAB, SINTEF, NTNU, UCLVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
1 - 3 av 3