Cristin-resultat-ID: 2114924
Sist endret: 16. mars 2023, 12:24
NVI-rapporteringsår: 2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022

Fragmentarisk partnerskap i lærerstudenters FoU-veiledning: En studie av studenter og lærerutdanneres erfaringer

Bidragsytere:
  • Rigmor Olsen og
  • Cato R. P. Bjørndal

Tidsskrift

Acta Didactica Norden (ADNO)
ISSN 2535-8219
e-ISSN 2535-8219
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 1 - 24
Artikkelnummer: 11
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85149471686

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Fragmentarisk partnerskap i lærerstudenters FoU-veiledning: En studie av studenter og lærerutdanneres erfaringer

Tittel

Fragmentary partnership in student teachers' R&D mentoring: A study of the experiences of students and teacher educators

Bidragsytere

Rigmor Olsen

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Aktiv cristin-person

Cato Bjørndal

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cato R. P. Bjørndal
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1 - 2 av 2