Info
Meny
English
Logg inn
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Søk etter prosjekter, resultater og personer
Historikk
Cristin-resultat-ID:
2114924
Sist endret:
16. mars 2023, 12:24
NVI-rapporteringsår:
2022
Resultat
Vitenskapelig artikkel
2022
Fragmentarisk partnerskap i lærerstudenters FoU-veiledning: En studie av studenter og lærerutdanneres erfaringer
Rigmor Olsen
og
Cato R. P. Bjørndal
Tidsskrift
Tidsskrift
Acta Didactica Norden (ADNO)
ISSN 2535-8219
e-ISSN 2535-8219
NVI-nivå 1
Finn i kanalregisteret
Om resultatet
Om resultatet
Vitenskapelig artikkel
Publiseringsår: 2022
Publisert online: 2022
Trykket: 2022
Volum: 16
Hefte: 3
Sider: 1 - 24
Artikkelnummer: 11
Open Access
Lenker
Lenker
original online (doi)
https://doi.org/10.5617/adno.9343
Institusjonsarkiv
hdl.handle.net/10037/28392
Importkilder
Importkilder
Scopus-ID: 2-s2.0-85149471686
Beskrivelse
Beskrivelse
Norsk, bokmål
Engelsk
Tittel
Fragmentarisk partnerskap i lærerstudenters FoU-veiledning: En studie av studenter og lærerutdanneres erfaringer
Tittel
Fragmentary partnership in student teachers' R&D mentoring: A study of the experiences of students and teacher educators
Bidragsytere
Bidragsytere
Rigmor Olsen
Forfatter
ved Institutt for lærerutdanning og pedagogikk ved UiT Norges arktiske universitet
Cato Bjørndal
Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Cato R. P. Bjørndal
Forfatter
ved Ressurssenter for undervisning, læring og teknologi ved UiT Norges arktiske universitet
1
-
2
av
2