Cristin-resultat-ID: 2122475
Sist endret: 2. februar 2023, 16:03
Resultat
Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
2017

NAFOL - a research school for Norwegian teacher education

Bidragsytere:
  • Anna-Lena Østern og
  • Kari Smith

Tidsskrift

FoU i praksis
ISSN 1504-6893
e-ISSN 1890-6990
NVI-nivå 1

Om resultatet

Vitenskapelig oversiktsartikkel/review
Publiseringsår: 2017
Volum: 11
Hefte: 1
Sider: 85 - 109
Open Access

Importkilder

Scopus-ID: 2-s2.0-85080084914

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

NAFOL - a research school for Norwegian teacher education

Tittel

NAFOL - en forskerskole for norsk lærerutdanning: - En studie i akademisk praksis i lys av praksisarkitekturer og komplementære forståelsesformer fra vitenskap og kunst

Bidragsytere

Inaktiv cristin-person

Maria Anna-Lena Viola Østern

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Anna-Lena Østern
  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet

Kari Smith

  • Tilknyttet:
    Forfatter
    ved Institutt for lærerutdanning ved Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
1 - 2 av 2