Cristin-resultat-ID: 2123656
Sist endret: 7. februar 2023, 11:38
Resultat
Fagbok
2021

Forbrukersosiologi: Bærekraft, digitalisering, identitet og makt

Bidragsytere:
  • Thor Øivind Jensen
  • Eivind Jacobsen
  • Morten William Knudsen og
  • Gerhard Emil Schjelderup

Utgiver/serie

Utgiver

Fagbokforlaget
NVI-nivå 1

Om resultatet

Fagbok
Publiseringsår: 2021
Antall sider: 657
ISBN: 9788245033762

Klassifisering

Fagfelt (NPI)

Fagfelt: Samfunnsøkonomi
- Fagområde: Samfunnsvitenskap

Beskrivelse Beskrivelse

Tittel

Forbrukersosiologi: Bærekraft, digitalisering, identitet og makt

Bidragsytere

Thor Øyvind Jensen

Bidragsyterens navn vises på dette resultatet som Thor Øivind Jensen
  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for politikk og forvaltning ved Universitetet i Bergen
Aktiv cristin-person

Eivind Jacobsen

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Forbruksforskningsinstituttet SIFO ved OsloMet - storbyuniversitetet

Morten William Knudsen

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI

Gerhard Emil Schjelderup

  • Tilknyttet:
    Redaksjonskommisjon
    ved Institutt for kommunikasjon og kultur ved Handelshøyskolen BI
1 - 4 av 4

Kapitler/Artikler Kapitler/Artikler

Utdanning for bærekraftig forbruk.

Thoresen, Victoria W.. 2021, Fagbokforlaget. HINNFaglig kapittel

Fritid, forbruk og arbeid.

Døving, Runar. 2021, Fagbokforlaget. HKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Forbruk og kjønn.

Døving, Runar. 2021, Fagbokforlaget. HKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Kontekstanalyse.

Døving, Runar. 2021, Fagbokforlaget. HKVitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel

Politisk forbruk virker sjelden.

Døving, Runar. 2021, Fagbokforlaget. HKFaglig kapittel
1 - 5 av 5